20 juli 2022

Scoor voor je Club - inkomsten voor jouw sportclub

Scoor voor je Club is een nieuw initiatief en helpt alle clubs in Nederland eenvoudig aan structurele inkomsten. Doordat de achterban van je club lokaal geld besteedt, sparen zij automatisch euro’s voor de club én voor zichzelf.

Het enige dat leden hoeven te doen is te pinnen. Pinnen = scoren! Zo spaar je bij een groot aantal Arnhemse ondernemingen tussen de 1 en 10% bij elke pintransactie. Dat betekent dat jouw club met minimale inspanning elke maand geld op de rekening gestort krijgt. De meeste clubs ontvangen gemiddeld €1,75 per lid per maand.

Wanneer leden pinnen bij deelnemende lokale ondernemers, sparen ze voor je club én voor zichzelf. Ook dat gaat automatisch, waardoor je bijvoorbeeld als lid kunt sparen voor je contributie.

Meedoen met jouw club

Wil je als club meedoen? Meld jouw club binnen een paar minuten gratis aan via https://scoorvoorjeclub.nl/clubs/. Zo gingen Arnhem Falcons, Voetbalvereniging Elsweide en bijna 100 andere clubs in Nederland je al voor.

Elke club heeft toegang tot een toolkit met standaard e-mails, afbeeldingen en uitleg waarmee je eenvoudig je leden kan informeren.

Meer weten

Meer weten over hoe Scoor voor je Club werkt? Kijk op de website van Scoor voor je Club, neem deel aan een webinar of neem contact op met Cindy van der Leek via info@scoorvoorjeclub.nl

Scoor voor je Club werkt o.a. samen met NOC*NSF, Vereniging Sport en Gemeenten, Studentensport Nederland en INretail.