09 november 2023

Vacature: Bestuurslid Arnhemse Sport Federatie

De Arnhemse Sport Federatie (ASF) is op zoek naar enthousiaste en gedreven kandidaten voor een bestuursfunctie binnen onze organisatie. ASF is dé overkoepelende organisatie voor sportverenigingen in Arnhem en heeft als doel het bevorderen en ondersteunen van de sport in de stad. We werken samen met meer dan 100 sportverenigingen om de sportparticipatie en het sportklimaat in Arnhem te verbeteren.

Als bestuurslid bij ASF krijg je de kans om een actieve rol te spelen in het vormgeven van het sportbeleid in Arnhem. Samen met de andere bestuursleden bepaal je de strategische koers van ASF en zorg je ervoor dat de belangen van de aangesloten verenigingen behartigd worden. Dit doe je onder andere door het onderhouden van contacten met de verenigingen, gemeente en andere relevante stakeholders.

Wat je meebrengt

We zoeken kandidaten met een passie voor sport en bestuurlijke ervaring. Je hebt affiniteit met verenigingsmanagement en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. Daarnaast ben je een echte teamspeler en weet je mensen te motiveren en te inspireren.

Wat je gaat doen

Als bestuurslid bij ASF ben je gemiddeld 4-6 uur per week bezig met jouw taken en verantwoordelijkheden. Dit betreft onder andere het bijwonen van vergaderingen, het uitwerken van beleidsplannen en het onderhouden van contacten met stakeholders.

Wat we bieden

De functie is op vrijwillige basis, maar biedt een unieke kans om jouw netwerk uit te breiden en bij te dragen aan een sterker sportklimaat in Arnhem.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze beschrijving en wil je graag een actieve rol spelen binnen de Arnhemse sportwereld? Stuur dan jouw motivatie en cv naar info@arnhemsesportfederatie.nl en wie weet verwelkomen we jou binnenkort als nieuw bestuurslid van ASF!

Meer informatie over ASF en onze werkzaamheden vind je op onze website.