21 juli 2022

Meld je activiteit aan voor de Gezondheidsmaand

Van 15 september tot 15 oktober is het opnieuw Arnhem Gezond. Een maand vol campagne en activiteiten gericht op een gezonde leefstijl in de totale breedte. Met dit jaar extra aandacht voor het thema 'Fysieke en mentale gezondheid'.

Samen met aanbieders in Arnhem wordt een uitgebreid en divers aanbod samengesteld. Dit varieert van sport- en beweegactiviteiten tot workshops en acties. Zodat voor iedereen er een laagdrempelige manier is om makkelijk (weer) in beweging te komen!

Dit gaan we doen

• Een online campagne gericht op een gezonde leefstijl in de totale breedte

• Activiteiten: van fittesten door leefstijlcoaches, tot wandelcoaching en workshops

• Bijeenkomsten van sport- en gezondheidsorganisaties, zoals bijvoorbeeld ons Sportcafé en miniconferenties voor leefstijlcoaches.

Vul het aanbod aan sportactiviteiten aan

Heb jij, als Arnhemse sportaanbieder zelf nog activiteiten, acties of workshops die aansluiten bij Arnhem Gezond? Vul dit formulier (Word) uiterlijk 31 juli in en stuur het aan amber.kersten@sportbedrijfarnhem.nl.

Arnhemse samenwerking

Partijen als Gemeente Arnhem, de Arnhemse Sport Federatie, de Arnhemse Voetbalfederatie, Sportbedrijf Arnhem en veel Arnhemse aanbieders staan achter deze campagne en helpen mee om iedereen weer in beweging te krijgen.